انشای یک پسر دبستانی در مورد ازدواج

هر وقت من یک کار خوب می کنم مامانم به من می گوید بزرگ که شدی برایت یک زن خوب می گیرم.تا به حال من پنج تا کار خوب کرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است حتمن ناسرادین شاه خیلی کارهای خوب می کرده که مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود. ولی من مؤتقدم که اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود ، چون بابایمان همیشه می گوید مشکلات انسان را آدم می کند. در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم. از لهاز فکری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فکر ندارد که به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود. در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند که کارشان به تلاغ کشیده شده و چه بسیار آدم های کوچکی که نکشیده شده. مهم اشق است ! اگر اشق باشد دیگر کسی از شوهرش سکه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید من تا حالا کلی سکه جم کرده ام و می خواهم همان اول قلکم را بشکنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم. مهریه و شیر بلال هیچ کس را خوشبخت نمی کند. همین خرج های ازافی باعث می شود که زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی داییمختار با پدر خانومش حرفش بشود دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.. خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی کم بوده که نتوانسته خرج عروسی را بدهد. البته من و ساناز تفافق کرده ایم که بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمکی بدهیم. هم ارزان تر است ، هم خوشمزه تراست تازه وقتی می خوری خش خش هم می کند! اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد. زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یک زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین! اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید. ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یک خانه درختی درست کردم. اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شکست.. از آن موقه خاله با من قهر است. قهر بهتر از دعواست. آدم وقتی قهر می کند بعد آشتی می کند ولی اگر دعوا کند بعد کتک کاری میکند.

[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:10 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

سخاوت نادر شاه

زمانی که نادر شاه افشار عزم تسخیر هندوستان داشته در راه کودکی را دید که به مکتب می‌رفت. از او پرسید: پسر جان چه می‌خوانی؟
قرآن.
- از کجای قرآن؟
- انا فتحنا….

نادر از پاسخ او بسیار خرسند شد و از شنیدن آیه فتح فال پیروزی زد.
سپس یک سکه زر به پسر داد اما پسر از گرفتن آن اباکرد.
نادر گفت: چر ا نمی گیری؟
گفت: مادرم مرا می‌زند می‌گوید تو این پول را دزدیده ای.
نادر گفت: به او بگو نادر داده است.
پسر گفت: مادرم باور نمی‌کند.
می‌گوید: نادر مردی سخاوتمند است. او اگر به تو پول می‌داد یک سکه نمی‌داد. زیاد می‌داد.
حرف او بر دل نادر نشست. یک مشت پول زر در دامن او ریخت.
از قضا چنانچه مشهور تاریخ است در آن سفر بر حریف خویش محمد شاه گورکانی پیروز شد...

 

[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:6 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

به ما ربطی نداره !

موشی در خانه صاحب مزرعه تله موش دید !

 

به مرغ و گوسفند و گاو خبر داد


همه گفتند : تله موش مشکل توست به ما ریطی ندارد !

ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید !

از مرغ برایش سوپ درست کردند !

گوسفند را برای عیادت کننده گان سربریدند !

گاو را برای مراسم ترحیم کشتند !

و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد !!!

 

 

[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:0 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

آرزوی موفقیت

برای همه دوستان و همکلاسیهای عزیزی که در آزمون دکتری ، امسال شرکت نموده اند در آستانه ابن آزمون آرزوی موفقیت می کنم و دعا می کنم که خداوند مزد زحماتشان را بدهد و در این آزمون موفق گردند . انشاءالله

موسوی

 

[ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, ] [ 11:28 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

اولین سال تولد وبلاگ فارغ التحصیلان

با سلام  

اولین مطلبی که در این وبلاگ درج شده مربوط به یازده اسفند 90 هست پس امروز اولین سالگرد تاسیس وبلاگ میباشد . از آقای موسوی به خاطر این کارشون و از همه همکلاسی هایی که حضور داشتند و باعث همراهی میشدند و کسانی که با نام مستعار وارد وبلاگ میشدند وحتی از کسانی که فقط نظاره گر وبلاگ بودند واقعا از اینکه هستند و خواهند بود به عنوان اولین کسی که وارد وبلاگ شده و نظر داده متشکرم . در این یک سال با خبر شدن از احوالات و طرز فکر دوستان واقعا خوب ،جالب و مایه دلگرمی بود. امیدوارم همه دوستان سال بسیار نیکویی را پیش رو داشته باشند و در کمال سلامت و خوشی در کنار خانواده شان روزگار را سپری کنند .

در این یک سال از هر دری سخن  گفته شد از خاطرات از دلتنگی برای هم از داشته هامون از فرزندانمون از اطلاعات و.... اما از اینکه بعد از یازده دوازده سال همه هستیم شاکر خداوند نشدیم  . امیدوارم سالیان سال این وبلاگ با وجود همه دوستان پابرجا بماند . همیشه پایدار ،شاد و زنده باشید .

عرفانی

[ جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

پروژه فیلادلفیا

 با سلام خدمت دوستان عزیز

جدیدا بحثها و مستند هایی در جهت وجود فرازمینیها در گذشته که عنوان موجودات فضایی هم خوانده میشوند با استناد به دلایلی جای خو د را در علم جدید باز کرده است . حتما همکلاسی های عزیز کتاب ارابه خدایان را خوانده ویا اسم آن را شنیده اند کتابی که با استناد به آثار تاریخی و طبیعی و افسانه های قدیمی مختلف سعی در اقناع خواننده برای دخالت فرازمینی ها در زندگی بشر دارد. از دوستان می خواهم این مطلب را درباره تونل زمان مطالعه و نظرات خود را بنویسند . ممنون

پروژه اسرار آمیز فیلادلفیا و تونل زمانی که همچنان فعال است

پروژه فیلادلفیا Philadelphia Experiment یا ”پروژه رنگین کمان” یکی از آزمایشات مخفی آمریکا در سال ۱۹۴۳برای ایجاد کردن تونل زمان و مکان بود. این آزمایش به طرز وحشتناکی پایان یافت و اگرچه اثرات آن هنوز در نقاط اطراف بندر فیلادلفیا دیده می شود نیروی دریایی آمریکا که مسئول این پروژه بود همچنان آن را انکار می کند.

آزمایشی که در فیلادلفیا صورت گرفت بعدها به طرز اسرار آمیزی یا پروژه مشابهی به نام ” پروژه مونتاک” در سال ۱۹۸۳ پیوند خورد و حتی پای انسانهای عصر آینده و گذشته و حتی بیگانگان را به میان کشید.

برای مشاهده گزارش پرونده نیروی دریایی اینجا را کلیک کنید.http://www.history.navy.mil/faqs/faq21-1.htm

پیش از جنگ و در طول جنگ جنگ جهانی دوم نیروی دریایی آمریکا دست به آزمایشاتی برای نامرئی کردن کشتی ها و هواپیماها زد. این نامرئی کردن به گونه ای بود که رادارها دیگر قادر به ردیابی این وسایل نباشند و به این منظور کل جرم وسیله مورد نظر باید کاملا وارد بعد دیگری از زمان-فضا می شود تا جرم آن قابل ردیابی و بمباران شدن نباشد. تحت نظر بزرگترین فیزیکدانان قرن از جمله “نیکلاس تسلا” و “ جان ون نیومن” این پروژه در مساحتی بیش از ۵۰ هکتار در کنار بندر فیلادلفیا شروع به کار کرد.

[تصویر: 0.402684001293676012_taknaz_ir.jpg]

نیکلاس تسلا در میان امواج الکتریسیته…زندگی پر از راز او و مرگ جعلی اش توسط دولت آمریکا بسیار شک برانگیز است در حالیکه اعلام شد او در سال ۱۹۵۷ مرده است جسدش به هیچ کس نشان داده نشد و شاهدان عینی او را در سال ۲۰۰۱ نیز زنده دیده اند در حالیکه همچنان دست به آزمایشات غیر قابل بخشش و قربانی کردن انسانها می زند.

[تصویر: 0.427776001293676012_taknaz_ir.jpg]

جان فوون نیومن – همکار تسلا که مسئول برژه فیلادلفیا و مونتاک بود. بیش از ۴۰۰ دانشمند یهودی – آلمانی روی این پروژه کار می کردند که انیشتن نیز در میان آنها بود.

در آزمایشات اولیه با کمک دستگاههای بسیار عجیبی که تسلا ساخته بود تیم پژوهشی قادر بود وسایل کوچکی مثل میز و صندلی را ناپدید کند – به بعدی ناشناخته وارد کند و سپس آنها را بازگرداند.

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ] [ 20:51 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]

مستند وابسته

                          سلام دوستان

                           چند روز پيش يعني در ايام دهه فجر يه مستندي در بخش هاي خبري سيما پخش ميشد با موضوع وابستگي محدرضا پهلوي به دولتمردان غربي / اگه ميشه رفقاي خوبم نظرشونو درباره صحت و سقم موارد پخش شده اعلام بفرمايند / باتشكر

قادري 

[ 2 اسفند 1391برچسب:, ] [ 14:39 ] [ ]
[ ]

شعر مولانا

دلا نزد کســـــــــــی بنشین که او از دل خبر دارد
به زیــــــــــــر آن درختــــی رو که او گلهای تر دارد
در این بازار مکاران مرو هر ســـــــــــو چو بیکاران
به دکان کســــــی بنشین که در دکان شکر دارد
ترازو گر نداری پس تو را زو رهزند هـــــــــــــر کس
یکی قلبــــــــــــــــــی بیاراید تو پنداری که زر دارد
تو را بر در نشانــــــــــــــــــد او به طراری که میآید
تو منشین منتظـــــــر بر در که آن خانه دو در دارد
به هر دیگی که میجوشـد میاور کاسه و منشین
که هر دیگی که میجوشـد درون چیزی دگـــر دارد
نه هر کِلکی شکـــــــــر دارد, نه هر زیری زبر دارد
نه هر چشمــــی نظر دارد, نه هر بحری گهر دارد
بنال ای بلبل دستان ازیرا نالــــــــــــــــــه مستان
میان صخــــــــــــــــــــــــــره و خارا اثر دارد اثر دارد
بنه ســـــــر گر نمیگنجی که اندر چشـمه سوزن
اگر رشتــــــــــه نمیگنجد از آن باشد که سـر دارد
چراغست این دل بیدار به زیر دامنــــــــــش میدار
از این باد و هــــــوا بگذر هوایش شـور و شر دارد
چو تو از باد بگذشتی مقیــم چشمهای گشتی
حریف همدمی گشتـــــــــی که آبی بر جگر دارد
چو آبت بر جگــــــــــــر باشد درخت سبز را مانی
که میوه نو دهد دایم درون دل ســـــــــــــــفر دارد

[ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, ] [ 10:20 ] [ فارغ التحصیلان ]
[ ]